Business Gets Social е локално продължение на приключилата през месец януари конференция в областта на корпоративните решения за работа в екип и комуникации - Lotusphere.

Искате да научите защо компаниите, които са поели по пътя на корпоративния социален софтуер са успешни? Искате да се запознаете с предимствата на социалните инструменти и да разберете как можете значително да подобрите бизнес резултатите? Научете как...

Кой трябва да присъства?

Защо да участвате?


Организатор: Партньори:

С медийната подкрепа на:

           


Lotusphere 2011 - General Opening Session

Какво да очакваме от IBM през 2011, какви са акцентите и новите тенденции в работата в екип?

Lotusphere 2011 отвори врати под мотото Get Social. Do Business. Акцент на международната конференция е социалният софтуер за работа в екип - social collaboration/ networking, който включва Exceptional social work и Exceptional social web. Тъй като достъпът до информация, приложения и документи е от съществено значение, голяма част от бизнес софтуера е в облака, достъпен през уеб и от най-използваните мобилни приложения. "IBM and Lotus exist for one reason: Innovate, Outperform, Thrive - measured by only one metric: Your success." - сподели Алистър Рени, General Manager, IBM Lotus.

IBM представи нов софтуер, услуги и програми, които ще помогнат на организациите да интегрират Social networking-а в бизнес процесите. Това ще подобри работата в екип, ще затвърди връзката с клиентите, а служителите ще могат да работят по-продуктивно.

Според CEO изследване на IBM, 57% от компаниите, които са инвестирали в Social Business инструменти, значително са изпреварили конкурентите си от бранша. Пазарът на Social платформи се очаква да нарасне с 33% през 2011, достигайки ръст 630$ мил, а през 2014 - 1,863$ млрд.

Кои са основните характеристики на Social Business-а?

  • Social Business е бизнесът, който се ангажира както към клиентите, така и към партньорите и служителите си.
  • Social Business е прозрачен.
  • Social Business помага на бизнеса да е по-гъвкав и бързо да реагира на промените.
  • и не на последно място, Social Business е за хората.

И тъй като Social networking-а навлиза все повече и повече в ежедневната работа, той се превръща в ключова уеб услуга, която променя маркетинга, HR-а, производството на продукти, продажбите.

Ето как IBM променя продуктите, за да задоволи нуждите на бизнеса:

1. Мобилен достъп до информация, приложения и документи от най-често използваните мобилни устройства: BlackBerry и PlayBook на RIM, iPad, iPhone, Google Android, Nokia. IBM анонсира плановете си за нови версии на познати софтуерни решения:
  • Нов Lotus Sametime IM клиент за Android и iOS;
  • Social клиент за Activity Streams;
  • Възможности за разработка и достъп до Lotus Software и Lotus Domino приложения през Blackberry Playbook;
  • Notes Traveler за Android (наличен в края на 2011);
  • Мобилна поддръжка за XPages;
  • LotusLive Notes поддръжка за Android и Blackberry.

2. Офис пакет в облака. LotusLive Symphony е новият офис пакет, достъпен през уеб. Той ще дава възможност за работа и редактиране на документи в реално време.

.Next версии на Social Software портфолиото. Това включва освен нови версии на Social Software портфолиото - Lotus Sametime, Lotus Connections, Lotus Quickr, IBM WebSphere Portal, и social business fremework за софтуерните програмисти.

3. Lotus Notes Next. IBM включва Activity Streams в пощенската кутия за лесен достъп до third party приложения като Twitter, LinkedIn, Facebook, SAP.

4. Нови софтуерни програми за организации, които използват Microsoft Exchange и Microsoft Sharepoint и които искат да работят като Social business компании.

5. Първата версия на IBM Project "Vulcan" е IBM Social Business Toolkit, която за момента включва Activity streams и event aggregation.

6. Достъпът до Lotus Domino приложения през уеб / LotusLive е вече възможен благодарение на новия лицензионен модел - Domino Utility Server for LotusLive.
----------------------------------------------------------
General Opening Session лектори:
Allister Rennie - General Manager, Lotus
Jeff Schick - VP of IBM Collaboration business
Larry Bowden - VP IBM Portals and Lotus Software
Sandy Carter - vice president, IBM worldwide collaboration sales